LinkedIn Reklam Hizmeti
İş Dünyasının Nabzı LinkedIn Reklam Hizmeti
Linkedin, insanların iş dünyasındaki kişiler ile iletişim kurmasını ve bilgi alışverişinin yapılmasını amaçlayan bir sosyal paylaşım platformudur. Günümüzde dünyanın farklı yerlerindeki profesyonellerin, diğer kişilere tecrübelerini paylaştığı ve iletişime geçtiği oldukça faydalı bir medyadır.
Çağımızın en büyük problemlerinden biri kariyer kavramıdır. Linkedin kurulduğu günden bugüne, iş veren, iş arayan ve stajyer gibi birçok iş insanın bir araya geldiği bir mecra haline geldi. 600 milyonun üzerinde kullanıcı sayısı ile bu alandaki en büyük sosyal medya platformudur. Linkedin reklam modelleri, hedef kitlenizi ayrıntılı bir şekilde kategorize etmenizi sağlar. Markanız adına etkili kampanyalar oluşturabilirsiniz.
Neden Linkedin Reklam Vermeliyim?
Linkedin reklam verme konusunda fikrinizi olumlu yöne etkileyecek birçok unsur vardır. İşte o maddeler…
- 600 milyon aşkın kullanıcısı ile her gün büyüyen bir platform
- ABD, kayıtlı kullanıcı sayısının en yüksek olduğu ülke konumunda (yaklaşık 160 milyon kullanıcı)
- Türkiye, üye sayısı sıralamasında 15. sırada
- 50 milyon öğrenci veya yeni mezun üye bulunmakta
- Şirketlerin %55’i Linkedin hesabına sahip
- %48 aktif milyoner üye
- Toplam kullanımın %70’i mobil üzerinden gerçekleşiyor
- 5 milyon aktif iş ilanı
- Her gün kullanıcıların %40’ı Linkedin platformunu ziyaret ediyor
- Kullanıcıların %55’i erkek
Linkedin’de paylaşılan içerikler, pazarlama uzmanlarına göre diğer platformlardan daha kaliteli ve günde 1 milyon makale paylaşılıyor. Markanız için yapacağınız pazarlama yatırımları adına 1 numaralı platformdur. Ayrıca üst düzey profesyonellere markanızı tanıtmanın en etkili yoludur.
Linkedin Reklamlarının Avantajları
Linkedin reklamları, yenilikçi fikirlerinizi doğru kitleye ulaşmasını sağlar. Akıllı Çözümler uzman ekibi, markanızın prestijini ve farkındalığını artırarak, potansiyel kitlenizi genişletir. Linkedin’de hedef kitlenizi seçmenize yardımcı olacak pek çok hedefleme seçeneği mevcuttur. Bunlar:
- Konum
- Şirket adı
- Sektör
- İş unvanı
- İş kıdemi
- Cinsiyet
- İlgi alanları
- Yaş
- Dereceler
- Deneyim süresi
Gibi birçok hedefleme seçeneği ile markanızın adına en iyi dijital pazarlama seçeneklerinden biri haline getirir.
Reklamlara Başlamadan Önce Bilinmesi Gerekenler
Reklam kampanyalarınız için öncelikle iyi bir strateji belirlemeniz gerekir. Doğru hedefleme ve iyi tasarlanmış bir reklam, her zaman markanızın potansiyelini daha iyi hale getirir. Akıllı Çözümler olarak Linkedin reklamları konusunda size destek olabiliriz.
Süreç Yönetimi
1.Reklam Öncesi Strateji Oluşturma
- Reklam hedefi belirleme
- Hedef kitlenin belirlenmesi
- Rakip analizinin yapılması
- Reklam modellerinin belirlenmesi
- Kampanya bütçesinin oluşturulması
2.Reklam Kampanyası Oluşturma
- Metin yazarı ile birlikte kampanya metinlerinin hazırlanması
- Grafik tasarım çalışmaları
- Görsel oluşturma
- Harekete geçiren sloganların hazırlanması
- Kampanyanın yayına alınması
3.Süreç Yönetimi ve Rapor Oluşturma
- Kampanyanın performans yönetimi
- Optimizasyon çalışmaları
- Raporlama ve sunum
Linkedin Formatları ve Etki Alanları
Diğer sosyal medya platformlarında olduğu gibi Linkedin’de de video, görsel, carousel gibi farklı biçimlerde reklam kampanyalarınızı oluşturabilirsiniz. Reklam formatı seçimi, reklam modeli seçimi kadar önemli bir konudur.