Çalışma arkadaşı arıyoruz: Ekibimizde her zaman genç yeteneklere ihtiyacımız var..

Remarketing

Remarketing (Yeniden Pazarlama)

Dijital ajans hizmetleri arasında en çok talep gören reklam yöntemlerinden biri de Remarketing, yani yeniden pazarlama tekniğidir. Alanında uzman reklam tasarımcıları tarafından uygulandığında, markanızın dönüşüm oranlarını ciddi oranda artıran bir reklam modelidir. Ancak doğru ve etkili şekilde kullanılmadığında, harcadığınız bütçenin artmasına ve hatta reklam için ayırdığınız bütçenin tamamen boşa gitmesine neden olabilir.

Remarketing (Yeniden Pazarlama) Nedir?

Remarketing en basit ve yalın tanımı ile web sitenizi daha önce ziyaret etmiş olan kullanıcıların etiketlenerek sitenizden ayrılıp başka web sitelerinde gezinirlerken, reklamlarınızı yeniden görmelerini sağlamaktır. Bu sayede sitenizi terk etmiş ve başka sitelerde reklamlarınızla karşılaşmış olan potansiyel müşterilerinizin, tekrar sizin sitenize dönerek ürün ya da hizmetlerinizi satın alma ihtimalleri büyük oranda artar.

Dilerseniz Remarketing yöntemini kullanarak yeniden ulaştığınız hedef kitlenize, normal mesajınızdan daha farklı mesajlar da iletebilirsiniz. Ya da marka kimliğinize uygun olarak kurduğunuz iletişim ve mesajların aynısını kullanarak da marka ve kampanyalarınızı yeniden hatırlatabilirsiniz.

Remarketing Sistemi Nasıl Çalışır?

Yeniden pazarlama sisteminin çalışma prensibi, kısaca şu şekilde gerçekleşir:

  • Remarketing sisteminin çalışması için ilk olarak sitenize bir kod yerleştirilir.
  • Bu kod aracılığıyla web sitenizin ziyaretçi cihazlarına çerezler (cookies) yerleşir.
  • Çerez kimlikleri (cookie ID), remarketing kitle listenize ilave edilir.
  • Bu sayede çok sayıda farklı kritere sahip, birden fazla sayıda listeniz olabilir.

Örneğin; web sitenizde belirli bir bölümü veya sayfayı görüntüleyen fakat satın alma, doldurma ya da sorgulama formu gerçekleştirmemiş olan ziyaretçileri, kolayca yeniden hedefleyebilirsiniz.

Akıllı Çözümler Remarketing Markanıza Neler Katar?

  1. Yeniden pazarlama yöntemini kullanarak yaptığınız tüm dijital reklam kampanyalarında, piyasa araştırması yapmakta olan hedef kitlenize ürün ya da hizmetlerinizi hatırlatma fırsatı yakalarsınız.
  2. E-ticaret siteniz üzerinden daha önce alışveriş yapmış olan müşterilerinizi, remarketing sayesinde yeniden alışverişe yönlendirebilirsiniz. Böylece müşteri sadakatini kazanmanız ve marka güvenilirliğini artırmanız çok daha kolay hale gelir.
  3. Markanızın e-ticaret sitesi üzerinde henüz satın alma işlemi yapmamış fakat ürün ya da hizmetlerinizi incelemiş olan potansiyel müşterilerinizin aklında yer edinebilir, satın alma kararlarını pozitif yönde etkileyebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Akıllı Çözümler olarak 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyoruz. Hemen iletişim kanallarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Çağrı Merkezi & WhatsApp